Zenrl feketn-fehren
BRAVO 2004.06.01. 21:49
Elkezdhetnnk felsorolni azokat a jelzket, amiket raggattak Alicia Moore-ra, vagy ttekinthetnnk zurs gyeit, fellpseit - mindkt esetben oldalakat tltennk meg. Ehelyett inkbb a zenrl, illetve eddigi albumairl faggattuk "pinksgt"...
Bravo: Hogy talltad ki az j album cmt?
Pink: Tbb ok miatt lett Try This. gy voltam vele, hogy ez elg provokatv, meg az is benne van, hogy "llj a sajt lbadra, tedd, amiben hiszel, kzdj azrt, amit el akarsz rni!" Egybknt utlok cmet adni a lemezeimnek!
Bravo: Szrakoztatbb volt elkszteni ezt a korongot, mint a korbbiakat?
Pink: Mindegyik lemez ksztse ms s ms lmnyt jelent. A legels albumnl mg arrl szlt a trtnet, hogy utazgattunk szerteszjjel az orszgban, s prbltuk "eladni a portknkat" rdiknak stb. Fiatal voltam s kvncsi, s nem akartam a McDonald'snl melzni. A msodik lemeznl mr tbb pnzem s lehetsgem volt.
Bravo: Milyen rzs, ha ma belehallgatsz a Can't Take Me Home-ba?
Pink: Olyan, mintha egy mkus vinnyogna a lemezen! Annyival magasabb volt a hangom. Nhny dalt 16 vesen rtam, ezrt olyan, mintha visszautaznk az idben?
Bravo: Sokan mondjk, hogy a Missundaztood a legszemlyesebb albumod...
Pink: Ez gy is van! De rzelmileg nagyon felkavart, hogy kt vig minden jjel elnekeltem a Family Portrait cmu dalt. Az viszont j, hogy sok emberrel megoszthattam a fjdalmamat. A Try Thisen is vannak szemlyes ihletsu szmok, m a dalszvegek kevsb komolyak. . .
Bravo: Linda Perryvel a 4 Non Blondesbl s Tim Armstronggal, a Rancid frontembervel is egyttdolgoztatok... . .
Pink: Lindval mr korbban is sokat melztunk, sszeszokott csapat vagyunk, Tim pedig j zenei irnyokat mutatott, frissebb lett tle a produkci. Eredetileg egy Transplants (a csapatot Tim Armstrong, Rob Aston s Travis Barker, a Blink 182 dobosa alkotja - a szerk.) klipforgatsra mentem, amikor beugrottam Timhez, aki pp valamilyen zenn dolgozott. reztem, hogy mukdni fog a dolog. Elksrtem ket turnra is. . . .
Bravo: Milyen volt egytt lni ezekkel az arcokkal a turnbuszon? . .
Pink: Mindig pasik vettek krl, szval otthon reztem magam. A srcok fllltottk a dobot a busz folyosjn, s hoztk a gitrokat is - nagyon komoly volt! Tudtam, hogy ez valami teljesen ms! Ha kiveszed a Trouble-bl vagy a Save My Life-bl a voklt, akkor csak a motorzgst fogod hallani... . .
Bravo: Meslj egy kicsit az els kislemezdalrl, a Trouble-rl! . .
Pink: Ez egy tipikus balhs nta, mr a cmbl is kiderl. ltalban egy adott tmrl rok, de ez ltalnossgban szl arrl, hogy milyen az, ha valaki zurs egynisg, s folyton bajt okoz. . .
Bravo: Mi a helyzet a klippel? . .
Pink: A vadnyugati krnyezet szmomra tkletesen kifejezi ezt a balhs lgkrt. Ha ott valakit nem kedvelsz, akkor lelvd, vagy elktd a lovt. Sok metafora van benne, pldul: a vros neve, Sharktown (Cpavros); aztn a lovak ki vannak ktve, n pedig elengedem ket. . .
Bravo: Tged ltni a kaszkadrjelenetekben? . .
Pink: Igen! Mivel mr tz ve nem lovagoltam, tbb srlst szereztem, zzdsok, ficamok, plusz a hsg - egyszval kirly volt!
Bravo: Az Unwind cmu dalban azonosulsz Janis Joplinnal... . .
Pink: Eredetileg rla akartam rni, de amikor elolvastam a dalszveget, rjttem, hogy ez n vagyok! Egybknt is imdom a '60-as, '70-es, '80 vek zenjt. Apm folyton Bob Dylant s John Denvert, mg anym Aretha Franklint hallgatott. Persze a tesm zlse is hatott rm, aki Guns 'N' Rosest, Beastie Boyst nyomat egsz nap. . .
Bravo: Milyen zenket hallgatsz vagy nekelsz, hogy felprgj, mieltt sznpadra lpsz? . .
Pink: Nyugis zenket, pldul Jack Johnsont. Meggyjtok egy gyertyt, amg megcsinlom a sminkem, s teljesen ellazulok. A kedvencem mgis a Joey a Concrete Blonde-tl. Mindig ez szl, mieltt felmegyek a sznpadra, s hallom, ahogy a kznsg nekli. Ez indtja be a bulit... . .
|